23. tammikuuta 2011

Tunnustusta

Olipa mukava yllätys, kun sain Kaisankulmasta tunnustusta blogilleni. Kiitos!

Tässä pitää sitten kertoa 7 faktaa itsestään.

1. Olen "riippuvainen" suklaasta. Sitä on saatava joka päivä.

2. Olen keräilijä, kerään monenlaisia asioita, aikamoinen "hamsteri".

3. Minulla ei ollut lapsena nukkekotia, ehkä siksi nyt on.

4. Pidän lukemisesta, minulla on paljon kirjoja.

5. Pidän liikkumisesta, autolla!

6. Minulla on kaksi lasta, poikia, 9- ja 6-vuotiaat.

7. Olen suorasukainen härkä.

Tunnustus pitäisi jakaa 15 blogille, mutta taidan minäkin tyytyä viiteen.





5 kommenttia:

Heleena kirjoitti...

Kiitos Sinulle Tuikku tunnustuksesta!

Lotta kirjoitti...

Iso kiitos, tämä piristi päivääni kovasti! :)

Anonyymi kirjoitti...

Suuri kiitos tunnustuksesta sinulle, sekä mukavia hetkiä oivallusten parissa mitä tämä harrastus saa aikaan! t: Äiti

Tuulia kirjoitti...

Sekametelisoppi kiittää saamastaan tunnustuksesta!

Maina kirjoitti...

Kiitos Tuikku tunnustuksesta! Täältä Hämeen sydänmailta nämä kiitokset tulevat vähän hitaanlaisesti (oikeesti luulin laittaneeni jo aikaisemmin, mutta eipä näkynytkään, sorry).